Preskočiť na hlavný obsah

Tip na raňajky II. časť


Opäť sú tu inšpirácie na paleo raňajky!
Hneď v úvode by som sa Vás chcela opýtať. Máte záujem o tipy na večeru? Zo skúsenosti môjho okolia viem, že najväčším problémom je "Čo môžem jesť na raňajky, keď sa vzdám múky?" Samozrejme nemôžete jesť len praženicu alebo šaláty. To po Vás nechcem :). Sú rôzne iné možnosti. Preto tu máme druhé kolo, čo dobré si ukuchtiť na raňajky. Ja osobne dávam prednosť slaným variaci-am. Nabudúce Vám  prezradím aj sladké možnosti.

 Prinášam ďalšie tipy:

1. Zapečený grep - recept

2. Lososovo-omeletové sushi 
Tri ingrediencie a máte hotovo :),
recept v publikácií: Daniel Green - Paleo dieta 

 3. Zapečené avokádo s volským okom
 Avokádo nakoreníme podľa chuti (olivový olej, cesnak, čierne korenie),
  surové vajíčko umiestníme na miesto odkiaľ sme vybrali kôstku 
a dáme zapiecť na  10-15 min. pri teplote 180.C

4. Tekvicové lievance
 recept v publikácií: Sladkosti bez výčitiek

5. Praženica a cviklovo-mrkvový šalát

6. Omeleta so špenatom

 7. Avokadovo-paradajkový šalát s rukolou
 recept v publikácií: 500 paleo receptu

8. Perníkové jablká pražené na kokosovom oleji s orieškami a slaninkou
recept v publikácií: Dobre živení

9. Šaláty rôzneho druhu
 základ tvorí listová zelenina buď rukola, špenat, ľadový šalát, mix šalátov
sušenné paradajky v olivovom oleji (zoženete v bille alebo dmku)
vajíčko na tvrdo , apari v olivovom náleve, olivy
 a posledná zložka semienka a orechy. 

10. Paleo kaša! :) 
a jej rôzne podoby: 1.; 2; 3(je potrebné rolovať :)); 4

Súvisiaci  článok: Tip na raňajky prvá časť

Komentáre

  1. ojoooj... lososové sushi :D hneď by som zlupla... :D len už sa vidím ako toľko "pracujem" na raňajkách...vďaka za biskupský chlebík od prababky, čo zasa nie je taká zlá varianta - oriešky, ovocné želé... dosť ma to nabije.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. začiatok býva stále ťažký :) teraz to zvládam za polovicu času, neuveríš raňajky ako chlebík a šunka ma už ani nenapadnú :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Paleo potraviny, váš nový jedálniček!

Pomer vášho nového jedálnička je:
zelenina 45-50% + tuky 25% + živočíšne bielkoviny 25 % 1. základ tvorí zelenina. Áno Paleo neznamená jesť len mäso. Stretla som sa s označením, že Paleo je mäsová diéta. Nie! Vo svojej podstate je Paleo strava zeleninová. Správny paleožrút konzumuje viac zeleniny ako mäsa. Vysoký podiel zeleniny v našom jedálničku zabezpečí vlákninu, vitamíny, minerály a enzýmy. K nej tiež zaradzujeme hríby a morské riasy. 2. Tuky sú pre naše „prepnutie“ zo sacharidového režimu do tukového podstatne dôležité. Predovšetkým hovorím o živočíšnych a stabilných - rastlinných ako kokosový a olivový olej. So slnečnicovým olejom sa nadobro rozlúčte. Nahraďte ho bravčovou masťou, kokosovým olejom, maslom, olivovým olejom. Obmedzením sacharidov potrebujeme nový zdroj energie. Zvýšenou konzumáciou tukov a obmedzením sacharidov zaručene nepriberiete. Zapamätajte si, že jedno vylučuje druhé.

3. Mäso nie je dominantnou zložkou nášho jedálnička, avšak nijako mu neublíži ;). Tuky z mäs…

Stránky / Odkazy o paleo strave,