Whole 30 a moje nové návyky

Detox som zahájila 2.januára a  viac ako polovicu detoxikačného programu Whole30 je úspešne za mnou. Je pravdou, že nemám chuť na rafinované sladkosti (cheessecake ani čokoládové múčne torty) akéhokoľvek typu,  ale neviem sa zbaviť pocitu, že sa horkej čokolády už neviem dočkať. Odratávam dni! :) V režime Whole 30 mám povolené jedine ovocie, ktoré tiež musím nahradiť ako jednu z troch porcii jedla počas dňa. Však aj zelenina obsahuje sacharidy, takže ich mám viac než dosť :D. Napríklad mrkva alebo cvikla.

Ako paleo stravujúca sa osoba nepovažujem Whole30 až za taký prísny detox. Obmedzila som mliečne výrobky. Zvykla som jedávať maslo, tvrdý syr a dovoliť si raz za čas Paleo dezerty :). Našla som nové inšpirácie na dezerty a po dlhom čase som si dala zelený hrášok, ktorý paleo vylučuje :).

Najviac času mi zaberá plánovanie jedálnička. Nie som  zvyknutá si plánovať jedlo na celý týždeň, ale je pravda, že človek tým ušetrí a spotrebuje ozaj všetko čo má v chladničke :).  Treba prekonať miernu lenivosť, ktorá nastáva vždy, keď dôjdem z práce.  :D

Novým režimom som si začala variť večer pred spaním a ráno si všetko zohriať a dať si to obedarovej tašky, ktorá udržuje teplo. A večeru už mávam doma. A hneď po nej vyváram na nasledujúci deň. Viem je to dosť pracne ale radosť zo skúšania nových pokrmov vo mne víťazí :). Odmena je potom zaručená. Počas celého dňa sa cítim výborne. Som plná energie a nenafukuje ma.

K tomu som pridala aj pohyb ako prechádzky po meste počas obednej prestávky. Každú hodinku pobehujem po schodoch. Nastavila som si budík aby ma upozorňoval. Snažím sa rozprúdiť krv v končatinách a nekvasiť za počítačom.

Tak držte prsty :)!  Už len 10 dní :)





Komentáre